woensdag 24 oktober 2007

Mooi was de Tijd..

..maar nu rest er slechts een hoop puin op de plaats waar restaurant De Tijd stond. Ik had niet zoveel met de tent, maar het ligt aan de overkant van de straat waar ook de Drentse Televisie Fabriek staat. We zijn er een paar keer wezen naborrellen en een enkeling heeft er zijn afscheidsfeestje gehouden, Ook prive heb ik er weleens gegeten want De Tijd maakte de lekkerste spareribs van het Noorden. Nu is het dus afgebroken, ik weet niet waarom, maar feit is dat het niet op de meest ideale plek van Assen stond. De meeste restaurants en cafe's liggen toch in het centrum, en als je van het bestaan niet afwist zou je er niet per ongeluk belanden. Vanmorgen werd er met een grote graafmachine gegraven, en de lomperts trokken daarbij een KPN kabel aan splinters. Gevolg was dat een aantal telefoonverbindingen bij de omroep niet meer werkte. Eind van de middag was alles weer in orde.



P1010146



Verder las ik vandaag in de media dat RTL meldde dat het aantal kijkers tijdens de F1 uitzendingen wat tegenviel, volgens RTL komt dit omdat F1 in Nederland 'over the hill' zou zijn...De laatste jaren bij SBS6 waren de kijkcijfers nog goed. Zou het niet gewoon komen door de enorme hoeveelheid reclameblokken die RTL tijdens de race uitzend, ik denk dat veel mensen net als ik op dat moment doorzapt naar de belgische zender. Die zend als publieke zender géén reclame uit. Echter, meestal keer ik daarna terug naar RTL omdat ik het commentaar van Olaf Mol toch wat enthousiaster vind dan dat gewauwel van die 2 zuiderburen. Ik hoop dat SBS6 vanaf volgend jaar weer verslag mag doen, maar dan natuurlijk met de ploeg die dit al jaren met veel enthousiasme doet, en niet met die prutsers die de Champcarraces voor SBS verslaan.



4 opmerkingen:

  1. Dat wist ik niet Rein, nu ja, als de seizoenen net zo aantrekkelijk zijn als die van dit jaar is er wel doorheen te komen. En ja, natuurlijk met een V, maarja, spelling is nooit mijn sterkste kand geweest. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, €548.000,= uhm... meneer de directeur, u wil toch dat ik dichter bij mijn werk ga wonen. nou....ik wou het even over mijn loon praten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Tijd was enkele jaren de thuisbasis van het legendarische live-radioprgramma De Hoogste Tijd. ELke vrijdag van vier tot zes op Radio Drenthe.Met Zwerus en Kersten. Wordt nu nog lyrisch over gepraat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @maasjin, ja , zou het niet leuk zijn om iets in een kroeg voor tv te gaan doen. (btw, mag je wel reageren tijdens het werk?)

    BeantwoordenVerwijderen