donderdag 11 oktober 2007

enen en nullen

P1010088_1 Gek word je ervan, iedere keer als ik op de klok kijk is het 10 over 10 , of 12 over 12. Gek hé? Ik heb jarenlang gedacht dat mijn vliegtuig zou neerstorten omdat ik op mijn wekker steeds 7.47, 7.57 of 7,37 zag staan. Voor de niet vliegers; dit zijn type vliegtuigen van Boeing...



Wat dat betreft ben ik een doemdenker, maar het is zo toevallig als een cijfercombinatie opvallend is. Onbewust denk je dan dat er iets mee bedoeld word, maar door wie dan. Ik hang niet echt een geloof aan, tis meer iets van hoop, maar in toeval geloof ik ook niet.



Ik ben wel zo realistisch om te beseffen dat van de 100 keer per dag dat je op een klok kijkt, er een paar momenten zullen zijn dat het 15.15 uur of 47 minuten voor 2 is.



Hoe dan ook, vanochtend weer zo'n moment. Op 10 oktober om 10 uur naar de klok in de auto turen en denken; Hoe is het mogelijk? het is buiten 10 graden..... Het duurde welgeteld 1 minuut om mijn camera te pakken, er een blogje over te bedenken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten