dinsdag 13 november 2007

Wij waren er..

..als de kippen bij. De Hoogeveense sleurhuttenbouwer Kip is failliet. Althans hun moederbedrijf in Belgie gaat eraan, en dus sterft ook de Kip met de gouden eieren. Want ondanks dat het goed gaat met de Kip heeft ze wel vandaag al het personeel moeten ontslaan. En dat is jammer, ik heb een paar maanden geleden voor ons economisch programma een mooie bedrijfsrepo gedaait bij dit symphatieke bedrijf. Vandaag werden we zelfs uit de kou naar binnen gehaald voor een kop koffie, en nadat ik netjes toestemming had gevraagd, mocht ik in de kantine de personeelsbijeenkomst filmen. Ook de werknemers stonden ons netjes te woord, zo ook de directie. Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, wij van de media zijn helemaal niet gemeen, en als je eerlijk bent zullen we niets gemeens zeggen. Goed zo Kip, zo kan het ook. Ik wens jullie allemaal het beste, een directie voor wie het personeel boven alles gaat, en voor wie datzelfde personeel door het vuur gaat. Kijk Cordis, het kan wel, rare amerikanen !!!!



111307103132





Oja, de kwaliteit van de camera in mijn Nieuwe LG Shine is helemaal r#k !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten