maandag 19 november 2007

In de rij...

Op internet kwam ik een filmpje tegen waarbij stond 'handtekeningen Champcarrijders in Assen' ik dacht, in een narcistische bui,hé daar was ik ook om te draaien, even kijken of ik mezelf zie. En ja hoor achteraan de rij Pitspoezen sluit Destenis zelf aan. Ik kan mijn gedachten lezen; 'niet kijken, dat valt op. Stoer om je heen blijven kijken'



Overigens; net als het laatste meisje in rij hebben verscheidene andere meiden hun latex pakje verkeerd om aan, de ontwerper had Bavaria toch écht op de billen bedacht. Misschien had ik dan wél gekeken.





Ik heb het originele filmpje her-edit, dwz, dit stukje eruit gehaald. Ik weet niet van wie het origineel is, als jíj het bent, laat me dat dan even weten.



1 opmerking:

  1. Aha! De nonchalante "ik kijk niet naar de billen maar liever wel" houding! Herkenbaar... :-)

    BeantwoordenVerwijderen