maandag 16 juli 2007

Trekfoto..

..deze ietwat dubieuze titel leverde de Trektocht van RTV Drenthe vorig jaar nog een vermelding bij de site van GeenStijl op. Terwijl enkele collega's het niet zo konden waarderen, moet ik zeggen dat ik een beetje trots was dat we op deze manier ook wat aandacht genereerde. Het leverde ons in de mailbox enkele foto's op die, naar ons idee, het verhaal niet vertelde zoals we hadden gewild. Maar over het algemeen hielden de 'reaguurders' zich rustig.



Ik heb de eer om iedere dag de Trekfoto van de dag te kiezen, en niet zelden zitten er draken van kiekjes tussen, en ben ik gedwongen de beste van de slechtsten uit te roepen tot Trekfoto van de dag. Aan het einde van een week is deze foto dan hopelijk voorbijgestreeft door betere plaatjes. Na 5 weken kies ik uit de weekwinnaars de Trekfoto van het jaar, en de winnaar van vorig jaar kon ik toen verblijden met een heuse videocamera. Leuk, want de jonge jongen wilde later cameraman worden, en ík weet nog hoe blij ik was met m'n eerste camera op mijn 15e..



Kortom, vanaag begint de Trektocht. Dus er kan getrokken en gekiekt worden dat het een aard heeft.



Geenstijlfoto



1 opmerking:

  1. God, wat is het toch altijd gezellig in de montageruimte van de trektocht :P

    BeantwoordenVerwijderen