donderdag 5 juli 2007

Sleurhut



Ja, we gaan met een sleurhut op vakantie. Mijn zus en zwagert hebben er 1 op de kop getikt, en wij mogen het ding in september 2 weekjes gebruiken. Lijkt me eerlijk gezegd wel leuk. Normaal vliegen we naar afgelegen oorden om ons te laven aan dat wat de omgeving ons bied. Maar nu met een kindje van 7 mnd gaan we burgelijk naar de camping. Vandaag heb ik het mobiele huisje eens van binnen bekeken, en ik zag dat het goed was. Nog even een beetje drukke tijd, maar dan aan de gang met de voortent, en met een plee-rol onder de arm naar de toiletgroep...



Nee eerlijk, 2 weken terug waren mijn zus en haar gezin met de caravan op vakantie en wij hebben ze vereerd met een bezoekje, daar waren al mijn vooroordelen meteen verdwenen. Hun zoontje had het er zo naar zijn zin. Het was netjes en knus en het voelde aan als thuis. Dan gaan wij het ook maar proberen, niet?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten