woensdag 4 juli 2007

Schieten maar...

.. want de Noordelijke Azijnbode heeft weer een stukje over mijn broodheer geschreven. Leuker dan het werkje van Martin de B. zijn toch wel de reacties van de lezers. Lang leve anoniem reageren, ik zou willen dat mijn werkgever ook een gastenboek had op de site. Misschien dat dan onze trouwe kijk- en luistervrinden dan een ander geluid konden laten horen



Mijn mening? Ja, het kost inderdaad wel héél veel geld om een goed beleid te gaan voeren.



Dvhn







4 opmerkingen:

  1. DVhN, of te wel Dagblad van het Negatieve, staat bekend om zijn tenditieuze berichtgeving omtrent RTV Drenthe. Lekker laten zeiken en wij maken de mooie programma's wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Edwin, Ook ik hou van het bedrijf. Het is inderdaad een hoop geld en ja daar mag best over geschreven worden. Echter heeft een aantal maanden geleden precies hetzelfde in de krant gestaan. Het is wel erg makkelijk om nu, het feitelijke vertrek van E. Maathuis, alles weer opnieuw te plaatsen zonder dat er nieuwe feiten zijn. Ja dat zie ik als stemming maken. De reaguurders die hun ongezoute mening geven, ach het schijnt er bij te horen. Sommige mensen die reageren verdenk ik dan ook van een herseninhoud van een bacterie. Maar gelukkig zijn we het over twee dingen eens. Ja het is een hoop geld en we houden van het bedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom plaats jij mijn reacties niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreemd, nu staat mijn reactie er wel. Of haal je ze weg soms? Nieuwe vraag: waarom haal jij mijn reacties weg?

    BeantwoordenVerwijderen