zondag 29 juli 2007

MooiWark

Al eerder berichtte ik dat ik werkte aan de nieuwe clip van MooiWark, nu hebben we gisteren de tweede en laatste draaidag gehad. In een klein dorpszaaltje was op het toneel van de lokale toneelvereniging de set van de band gebouwd, weinig ruimte, vooral de zijkanten waren lelijk, en ik moest die tijdens het draaien vermijden. We hebben veel takes gedraaid om het nummer 'Achter de tent wo'j een vent' lekker te kunnen monteren. De regisseur en ik hebben later in de middag nog even gekeken naar het inladende materiaal, en waren content met wat we zagen. Ik had nog niet eerder op HD gedraaid, maar dit zag er wel even strak uit zeg. Ieder foutje dat je maakt word ook genadeloos afgestraft, maarja, ík wil graag met weinig scherptediepte filmen, dus moet ik maar een stapje harder lopen.



Toen na de opnames de dansdames bezit namen van de instrumenten, en de heren van MooiWark niet van de pomponnen konden afblijven, hebben we deze versie ook maar gelijk gedraaid. Hij zal wel ergens als verborgen onderdeel op een DVD verschijnen. Even tijd voor flauwekul:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten