dinsdag 24 juli 2007

Naor Beneden Kieken..

..vrij naar Waor. RTV Drenthe heeft afgelopen seizoenen het programma 'Waor' uitgezonden.         Concept; simpel, cameraman draait mooie plaatjes van een dorp/ streek/ gehucht/ wijk o.i.d.     Vervolgens gaat de editor het geheel op een muziekje (wel steeds dezelfde) monteren, met als laatste shot het bord welke onthuld waar de camera is geweest. Leverde geweldige plaatjes op en was vaak een feest om te draaien, behalve als het regent. Vooral die fijne miezerregen die continue op je lens valt, heb je bijna een mooie beweging af, valt een druppel op je lens. Van de editor heb ik vaak genoeg gehoord dat mijn setnoise onbruikbaar was door mijn hardgrondig gevloek. Maar dan was er gelukkig nog het muziekje.



Vanaf heden op regelmatige basis hier op de weblog: 'Naor Beneden Kieken'   Zonder muziekje, raad de plaats in Drenthe waar de Google Earth Camera boven hing, en post je oplossing in de reacties.



De eerste is een makkie (tip: let op de slagschaduwen)



1



3 opmerkingen:

  1. Dat liekt mij Smilde toe. Nou, hek a wun'n?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duidelijk: Hoogersmilde! :D Zo heb ik em vorig jaar nog gemaakt, maar dan vanuit een vliegtuig!

    BeantwoordenVerwijderen