donderdag 13 december 2007

Kleintjes..

..worden groot, en naarmate ze groter worden gaan ze ook meer ontdekken. En ontdekken doe je met je handjes, dus trek je de koelkast open als papa staat te koken. Je kijkt eens naar al dat lekkers voor je, ach daar staat de diksap, daarachter de kiwi's die ik als moes toegedient krijg. In de deur zie ik melk en siroop, en wat zou er in die grote pot zitten? Tis ambachtelijke boer'n yoghurt met aardbeiensaus, en nu zit het op mijn broekje en spreid het zich uit over de keukenvloer. Dat gaat papa niet leuk vinden. Maar wat doet hij nu? In plaats van uit zijn pan te gaan gaat papa een foto maken? Rare vent, beroepsdeformatie denk ik, in no time trekt papa een klein camera'tje uit zijn zak en flitst hij er , al lachend, op los. Als dat hier zo gaat....ik denk dat ik morgen maar eens per ongeluk  wat eieren uit de doos laat 'vallen'



P1010252 P1010255



1 opmerking:

  1. 1X is leuk en pak je inderdaad je fotocamera, de 2de keer, ach vooruit dan maar, maar of het bij beroepsdeformatie blijft als er voor een derde keer iets zeer onbehoudened de koelkast uitgetrokken gaat worden, is nog maar de vraag.... Maar beter de boerenjoghurt dan de fels rose die in de deur van de koelkast staat.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen