maandag 31 december 2007

De Laatste..

..van dit jaar. Ik was eerst bezig een blogje te schrijven over een indrukwekkende documentaire die ik vanmiddag zag, maar omdat de boel vastliep is het stukje proza verloren gegaan. (ja, Windows Fietstas) Dus sluit ik dit jaar maar af met een mozaiekje van foto's die op de 1 of andere manier iets met weblogjes op deze site te maken hadden. Ik heb dit jaar met veel plezier mijn blogactiviteiten weer opgepakt en ben natuurlijk voornemens deze voort te zetten in het komende jaar. Met deze belofte wens ik iedereen een geweldig nieuwjaar, en tot ziens hier op de blog, of in levende lijve.



P1000754_mosaic1

























oja, het eind van het jaar staat natuurlijk in het teken van de traditionele lijstjes. Even dacht ik erover om een top zoveel te maken van favorieten weblog verhaaltjes, maar ik vrees dat ik velen tekort zal doen. Daarom voor de aardigheid twee stukjes waar ik in ieder geval hartelijk om heb moeten lachen. Deze van Jan Rein, en deze van Johan. Ga zo door mannen, tot volgend jaar !!



1 opmerking:

  1. Ik wens jou natuurlijk niks anders dan geluk. Zowel werk als thuis. Binnenkort kom ik weer ff een bakkie doen bij de omroep. Groeten en ze zien elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen