woensdag 30 april 2008

Tis stil..

..op de Destenis blog, gebeurt er dan niets? Jawel hoor, maar misschien heb ik wel last van een writersblock, of is mijn leven zo saai dat er niets over te schrijven valt. Ik denk het eerste want er gebeurt genoeg; Max loopt dat het een aard heeft, het is mooi weer en de tuin ligt er fraai bij. Op het werk gaat het zijn gangetje, de gebruikelijke klussen en frustraties om kleine en grotere dingetjes. Deze week lekker veel vrij, maar volgende week weer even stevig knallen. Eerst vrijdag een speciale 'jongeren-debat uitzending' van Heren in Kwestie, dan zondag de dodenherdenking vanaf voormalig Kamp Westerbork, maandag drie eindexamenprogramma's met 3 geschakelde ENG's opnemen, dinsdag van 10 tot 5 uur achter de vorstin door Drenthe trekken, woensdag opname voor het wekelijkse cultuurprogramma. Misschien donderdag vrij en vrijdag de op twee na laatste uitzending van Heren in Kwestie.



Dan glooit aan de einder alweer de vakantie, hierdoor ga ik de de TT week weer missen, bovendien gaat dit jaar wegens te weinig financiele middelen Klein Heemstede ook niet door. Ook gaat de champcar race in september niet door, de Champcar is opgegaan in de IRL en die heeft een andere agenda, en daar komt Assen niet in voor. Al met al gaan we een rustige zomer tegemoet, dat mag ook wel eens, al blijft het jammer wanneer je door een tekort aan centjes bepaalde programma's moet schrappen.



Wel weer leuk is dat ik geen klein vermogen hoef te betalen om Jason Mraz te zien optreden in Londen... hij komt naar Nederland, en wel op 9 juli. Natuurlijk heb ik de kaarten inmiddels binnen. Samen met broertje ga ik erheen. Ik heb er weer zin an...



P1020102



1 opmerking:

  1. Ik had al een vermoeden dat er een kleine block was. Eigenlijk de reden waarom ik tijdelijk even gestopt ben.
    Tsja, ook ik een paar dagen heerlijk vrij, en ook de tuin in orde gemaakt. Ga jij volgende week achter de wueen aan, konden wij het gezelschap gisteren, toen wij naar Franeker gingen op bezoek bij broertje, nog even uitzwaaien voor het stoplicht bij Goutem.
    Ook ik zal dit jaar de TT gaan missen maar dat heeft dan weer een andere reden. Andere baas.
    Klein Heemstede is erg jammer. Een kleine week op een eiland voor ongeveer 14 afleveringen is toch niet te duur dacht ik zo. Champcar is ook verdomd jammer. Heb ik leuke herinneringen aan zowel Belgie als Assen. En dan Jason Mraz, ik ken de beste man niet, zal toch eens op youtube gaan kijken of ik daar wat kan vinden. He Ed, geniet nog even en oh ja, die 3 ENG klus, is dat de klus waar de kids deze keer wel komen :-)
    groet, De kale.

    BeantwoordenVerwijderen