woensdag 16 april 2008

Mraz

Op dinsdagavond is de avond voor mij alleen, Diana is naar haar hobby en ik verdoe mijn tijd met internet en dvd's. Vanavond speelt Jason Mraz op mijn tv. Jason is een folk, roots singer-songwriter uit de VS van A. En paar jaar geleden speelde mijn broertje met zijn band een nummer van hem, en eigenlijk sinds ik dat hoorde was ik op slag fan. Het leidde tot een tripje naar Londen, mijn favoriete stad, waar Mraz in de Sheperds Bush Empire optrad. Hij was in Groot Britannie om als voorprogramma van James Blunt te spelen. 1 avond speelde hij alleen, wij waren erbij. Alleen al zijn voorprogramma was geweldig, Raul Midon, de grootste blinde artiest sinds Bach.



Jason is inmiddels een held in Amerika en Azie, maar in Europa wil het nog niet echt lukken. En dat is jammer, want ik zou wel weer eens naar een concert van hem willen. Heel heel heel misschien gaan we nog wel naar Hyde Park Calling Festival in Londen. Tis wel even sparen, en je moet je even door Eric Clapton, The Police, John Mayer en Sheryl Crow heenbijten, maar dan heb je wel wat.



Hier kijk maar, dit is voor mij het lekkerste liedje;





Het heet Song for a Friend en het is een uitvoering uit 2004.



2 opmerkingen:

  1. Heej Stenis,
    Vind 'I'm yours' van Mraz tot nu toe wel het mooiste! :) En daarom staat ie dan ook bij mij op hyves :D ;) Evenals Tom Baxter... valt ongeveer in hetzelfde rijtje te plaatsen;) Heerlijk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ellen; Mraz komt naar de Melkweg, ik heb al kaarten. 9 juli staat hij daar alleen, ook komt hij op Parkpop in Den Haag.

    BeantwoordenVerwijderen