dinsdag 22 april 2008

Gezocht..

..een motorpak, maat L. Liever iets te ruim dan te klein.



Afgelopen zondag mocht ik in mijn voormalige woonplaats Hoogeveen de Cascaderun vanaf de motor filmen. Dit was 1 week na mijn eerste motoravontuur, en ik moet zeggen dat ik de adviezen van collega Peter ter harte heb genomen, en dat ik best tevreden van het ding afstapte. Ik durf nu best onder dit stukje proza de reportage te plaatsen zelfs. Het was bijzonder gezellig in Hoogeveen, de volgende keer zou ik, als ik de sportredactie was, ook een camera op pad sturen om een sfeerrepo te maken. Die volgende keer komt er zeker. Het was nu de tweede keer dat de Cascaderun werd georganiseerd, vorig jaar 1800, en nu ruim 3400 deelnemers. Terwijl dat er best 5000 hadden kunnen zijn. De volgende keer moet de organisatie dan wel even zo'n 2 kilometer vóór de finish de wedstrijdlopers van de recreanten scheiden, want nu was het voor de koploper een enorm karwei om de achterblijvers te omzeilen. Voor ons trouwens ook, want dankzij de stuurmans kunst van Gert hebben een aantal deelnemers toch nog de finsh behaald.



Grotefotom6xaambq







3 opmerkingen:

  1. Ik heb er misschien nog een voor je. Is nog prima te dragen met alle nodige CE protectors er in.
    Serieus interesse? Dan ga ik hem even uit een verhuisdoos halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets meer gehoord, last chance, dan zet ik 'm op marktplaats. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. No problemo, dan laat ik hem lekker zitten waar ie zit. :-)
    Ciao!
    Daniel

    BeantwoordenVerwijderen