dinsdag 20 mei 2008

Mijn lief..

..is gisteren 30 jaar oud geworden. Zoals zij wilde vierden we haar verjaardag, inclusief slingers, baileys en gevulde tomaatjes. Toen ik dertig werd ben ik uit een vliegtuig gegooid met een vent op mijn rug, die had gelukkig weer een parachute op zijn rug, en zo kwam alles goed. Mij is door haar uitdrukkelijk verboden hetzelfde met haar te doen. Het leek me dan ook gepast om haar dan maar onder een ballon in een mandje mee te later varen. Met haar stewardessenverleden in het achterhoofd is het zeer onwaarschijnlijk dat ze hier bang voor zal zijn. De kadobon allen al maakte een enorm enthousiasme in haar los. Een nacht eerder gaf ik haar al een klein kadootje wat voor haar veel betekend. Ik mag graag fotoboeken maken die dan door de Zaanse grootgrutter afgedrukt worden. Ik heb haar ouders gevraagt om een aantal foto's van vroeger op te duikelen die ik inscande, en verwerkte in het boek. Ik ben dit jaar 12 jaar met mijn schat, dus heb ik zelf ook al aardig wat materiaal verzameld. Dit alles resulteerde in een prachtige bloemlezing uit haar leven. Ik hoop dat ik nog zeker 2 vervolgdelen voor haar mag maken.



Kaft_copyklein



2 opmerkingen: