zaterdag 8 maart 2008

Helemaal gesmurft

Terwijl ik de handscanner terug in de houder plaats, teneinde het zojuist door mij aangeschafte af te rekenen, zie ik bij de computerkassa tegenover mij een man frummelen aan zakjes met smurfen. Even denk ik dat de man een vieze man is die het fijn vind om de blauwe popjes te betasten, neen hij is duidelijk op zoek naar een specifiek exemplaar. Maar welke, Lolsmurf, Brilsmurf?? Geen idee, ik durf het ook niet te vragen, iemand die zoiets doet is vast een beetje raar.. Ik betaal aan de paal van de AH XL, en zie dat ik net 2 euro te kort kom om ook zo'n graai in de dispenser te doen. 'Zal ik nog een boodschapje erbij doen?' vraag ik mezelf vertwijfeld af.. Nee, tis mooi geweest zo, de wekelijkse boodschappen zijn al duur genoeg. Ik loop naar de parkeerplaats en kijk nog 1 keer om, hoeveel van dit soort types heeft de Zaanse grootgrutter al gek gekregen de laatste weken?



P1010881 ( btw; ik heb slaapsmurf dubbel, ruilen voor muzieksmurf iemand??)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten