zaterdag 29 september 2007

De band..

.. binnen een bedrijf wordt ernstig versterkt als collega's samen in een bandje spelen. Bij ons bedrijf speel ik op een rubberen drumstel in de "Als je maar in de buurt band"   , vrij naar onze spreuk 'RTV Drenthe, altijd in de buurt'   Op donderdagavond komen we na het werk samen om in radiostudio 1 onze liedjes in te studeren. Met als doel een éénmalig optreden op het eindejaarsfeestje voor het personeel. De nodige kerstliedjes maken dus deel uit van het repetoire. Bij deze 1 van de voordelen van mijn electronisch gereedschap, ik kan mijn hi-hat zo programmeren dat bij een trap naar beneden er een sleighbell klinkt. Kippevel...



Eerdere ervaringen met dit bandje leren me dat het vooral gezellig is, en dat we niet gehinderd moeten worden door enige vorm van ambitie. Een half jaar repeteren levert vaak niet meer op dan 7 liedjes die bíjna vlekkeloos voorbijgaan. Maar het is zó gezellig om met een paar fijne collega's muziek te maken.



Wat dat betreft had de band ook "Als je er in ieder geval maar band" kunnen heten...



Collage_1



1 opmerking:

  1. En vorig jaar, drumde je toen met krukken? Die ik toen in de heuse clip voorbij zag 'zwiepen'? ;)

    BeantwoordenVerwijderen