maandag 3 september 2007

Champcar zondag

'A day at the racetrack'  Vandaag dan eindelijk de race, ik heb bijna de hele race in de pits gedraaid tegenover de box van Minardi USA. Je krijgt op zo'n plaats geen r##t van de wedstrijd mee, maar het was duidelijk dat Doornbos niet de beste dag uit zijn carriere had. Ik trouwens ook niet, een paar naweeen van gisteravond, maar ik heb het te druk gehad om er echt bij stil te staan. Leuke dag om te draaien, druk met pers en publiek, veel vips, Christijan Albers kwam nog even kijken hoe het in deze klasse werkt, misschien is het wat voor hem. Ik denk dat hij wel competatief kan zijn in Champcars. Al met al te druk vandaag om foto's te maken, dus bij deze een paar fraaie die ik gisteren maakte tijdens de kwalificatie.



03 02_copy 07_copy 11_copy 10_copy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten