dinsdag 18 september 2007

In de sleurhut

Daar zit ik dan in het 'Giga Konijnenhol' een vantevoren in kladblok ingetikt tekstje te copy/ pasten. Op de camping is geen internetverbinding, maar in dit kinderspeelparadijs kunnen de weblog die-hards hun ervaringen met de rest van de wereld delen. Destenis is dus met het gezin aan het kamperen geslagen. Mijn zus en zwager hebben een sleurhut, en wij zitten twee weken in dat ding op een camping in overijssel, ja, je moet het de eerste keer niet te ver zoeken. Maar goed, even weg uit de sleur. Telefoon uit, het was ook wel erg druk op het werk, en het is heerlijk om er even niet aan te denken. Zowaar, het is nog leuk ook dat kamperen. Vroeger wilde ik nog niet geschildert in een caravan hangen, maar nu krijg ik de smaak te pakken. Met een handdoek over de schouder op mijn speedo slipperts naar de wasruimte, en 's avonds met een teiltje vol plastiek borden naar de gezamelijke afwasruimte. Ik heb zelfs al kennis gemaakt met de buren, aardige mensen, helemaal niet de zelfgebreide theemutsen die ik altijd voor ogen had. Ze hebben zelfs niet hetzelfde trainingspak aan. Nee, hier kan Destenis wel aan wennen, alles op een antilliaans tempo, een boek lezen (de Deal van Grisham), én geen TV. Heerlijk foto's maken van Max en Diana, fietsen en zwemmen. Alleen dat k#tweer mag wel iets beter. Nu snel dit tekstje uploaden en Max uit de ballenbak vissen want de Kip/Rijst/Kerrie moet op het vuur...



Collcamping



2 opmerkingen:

  1. En wanneer gaan jullie meedoen aan de fiets4daagse? :-) Maakt nier uit hoe, waar of wanneer, als je maar geniet tijdens een welverdiende vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen