zaterdag 4 augustus 2007

Uitgetrokken..

Mijn Trektochtweek zit er weer op. Het begon al lekker op de eerste dag, zo'n 5 kilometer voor het einde van de tocht kreeg ik enorme pijn in mijn rechterknie. Nu ben ik een maand geleden geopereerd aan mijn linkerknie, dus ik had verwacht dat ik dáárvan last zou hebben. Niet dus, de fysiotherapeut leerde me dat ik waarschijnlijk, in een poging om de knie te ontlasten, ik de rechterknie heb verbelast. Ik kwam thuis de trap niet eens meer op, en ik belde laat op de avond nog met de regisseur dat ie cameramensen achter de hand moest houden voor het geval ik niet verder kon. De volgende dag heeft de fysio de knie goed ingetaped, en ben ik wat vaker in de productie-auto gestapt, en dankzij een dagelijkse behandeling kon ik de hele week volmaken. Jammer dat het zo moest, ik heb de 6 weken in voorgaande jaren altijd zonder problemen mét camera uitgelopen.
Vanochtend nog een teek verwijderd uit mijn been, en ik hoop dat daar geen problemen uit ontstaan.
De week verliep qua draaien zeer voorspoedig, we hadden er tenslotte mooi weer bij.....



Dit brengt me op de top 5 van meestgehoorde opmerkingen van het publiek:
1. Ie hebt er mooi weer bie
2. Ie bint over de helft
3. Lopt oe echt alles?
4. Wie kiek'n alle avonds
5. Word dit ook uutzond'n?





1 opmerking:

  1. Het waren weer fijne plaatjes. Vooral de ooievaars. grote kans dat die de leaders gaan halen :)

    BeantwoordenVerwijderen