woensdag 8 augustus 2007

Lawaai overlast..

Nou, vooralsnog gaat de Champcarrace van 2 september in Assen gewoon door. De rechter heeft vandaag het TT-circuit in het gelijk gesteld tijdens een zaak die aangespannen was door een paar natuur- en milieu organisaties en een vakantiepark. Gelukkig maar, want ik ben inmiddels groot fan van deze klasse, en ik ga namens RTV Drenthe dan ook die hele week draaien voor het Champcar-journaal.



Bijzonder is trouwens wel dat 1 van de partijen die tégen de races is , vakantiepark Witterzomer is. Deze camping adverteert op zijn site wél met de Champcarrace die gehouden wordt op het circuit.



Ik zeg boycotten die tent, ga maar lekker met je sleurhut op 1 van de vele boerencampings in de buurt staan, veul gezelliger ook.



Doet me ook denken aan die keer dat ik voor een reportage naar een bestuurslid van VOLE moest. VOLE staat voor; Vereniging Omwonenden Luchthaven Eelde, semi-beroeps azijnzeikers zeg maar. Deze man stelde voor om het interview op te nemen in zijn achtertuin, want dan konden we mooi de vliegtuigen horen overkomen.. In het half uur dat volgde is er natuurlijk geen vliegmasjien te ontdekken, maar was de beste man 2 keer niet te verstaan door de intercity Groningen-Zwolle vice-versa en terug, die bijkans door zijn tuintje denderde. Ach, mompelde hij, daar ga je vanzelf aan wennen, ieder uur 4 keer.



Champcarlogo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten