donderdag 31 mei 2007

Ik denk dat het..

..een hoax is. Voor de digibeten, ik denk dat het allemaal verzonnen is. Wat dan Destenis? Nou, die donorshow van BNN. Ik bedenk geen programma's voor onze landelijke zenders, maar als ik het had bedacht dan zou ik doen alsof iemand een nier ging 'verloten' aan drie potentieel ten dode opgeschreven mensen. Vervolgens stevig voor onrust zorgen in de politiek en de wereldwijde media, om op vrijdag (als iedereen dus kijkt) heel hard GOT YOU!!! te roepen. Aansluitend een keiharde docu uitzenden over 3 mensen die op de lijst staan om een nier te ontvangen, wetende dat waarschijnlijk de nier voor 2 van hen te laat komt. Veel persoonlijke verhalen, en een goede voorlichting over wat donorschap inhoud. Geen SMS show dus, maar stevige voorlichting en emotionele verhalen. Zou ik dus doen, maar ja mij is niets gevraagd   ;-)



Bnn200





Oja BNN,  als ik het goed geraden heb kun je me altijd om raad vragen via mijn email, of de reageerknop hieronder



Geen opmerkingen:

Een reactie posten