dinsdag 30 december 2008

Ijzig

Het is ijzig koud op de fiets, maar met de juiste kleding en handschoenen van Falke is het goed te doen. Als mijn traanbuizen weer ontdooit zijn en mijn cameraspullen voor die dag gepakt ga ik op weg voor mijn laatste ENG kunstje van 2008. Het heeft natuurlijk alles te maken met ijs en schaatsen. Bij een lokale schaatsboer in Hoogeveen zijn we getuige van een constante stroom passers, meters, slijpers en betalers. Als warme broodjes gaan ze werkelijk over de toonbank. Vervolgens op naar de ijsbaan in Hooghalen, die is 3 jaar geleden geopend maar nu hebben ze voor het eerst schaatsbaar ijs. Sfeervol hoor, dit is lekker werken. Niet die vieze waterkoude temperaturen en regen uit grijze luchten. Alles ziet er mooi uit en zelfs Destenis vind het weer prettig, en dat is bijzonder want ik ben absoluut een Mooi Weer cameraman. Zoals ik in de vorige blog al meldde ga ik wat fanatieker met de fotocamera in de slag, en ik ben inmiddels al druk aan het posten op mijn Flickr-account. Ik zal hier ook maar twee foto's plaatsen, ter leering ende vermaeck mijnerzijds.



Bevroren_akker























Vogelvlucht 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten