donderdag 25 december 2008

Fijn, feestdagen..

De vrouw aan het werk, de zoon aan de Duplo en zijn opa en oma zijn onderweg. Dat betekent dat ik me zo op de voorbereidingen van het kerstmaal moet storten. Geen tijd voor een nieuwe blog, maar ook even geen inspiratie. Ik weet wel zeker dat dit straks allemaal goed komt, bovendien is één van mijn goede voornemens om weer wat meer te gaan fotograferen. Ik zal regelmatig hier een foto gaan posten met als bedoeling het ding te laten beoordelen. Meldt mij uw ongezouten mening en ik zie wel of ik er iets mee doe. Ik wil graag beginnen met deze:



Umcg1





















En deze is voor de trouwe lezers van mijn weblog, de enige belangrijke boodschap; Veel plezier vandaag en morgen, en een bijzonder gelukkig 2009 !



Trap_def1



Geen opmerkingen:

Een reactie posten