dinsdag 31 mei 2011

Trekken

'Ik weet waar jij werkt!' zegt het jongetje in de klas van Max tegen mij. 'Oh ja?! Waar dan?' vraag ik. 'Bij tv Drenthe, jij zit bij de Trektocht, dat hebben mama en ik gisteren gezien.' zegt het jochie.
Hij heeft helemaal gelijk, sinds gisteren draaien de promo's die de kijkers er op moeten wijzen dat de Trektocht er weer zit aan te komen. Na een afwezigheid van twee jaar kunnen we onze fans weer trakteren op een lekker ontspannen programma. Voor wie het niet kent; de Trektocht is dit jaar voor de tiende maal op tv en radio. Twee presentatoren en een cameraman lopen elke dag in een rechte lijn van het ene dorp naar het andere. Ze worden bijgestaan door een radiotechneut in de verbindingswagen. Met zijn vieren doorkruisen ze de hele provincie en hebben onderweg de leukste ontmoetingen. Lekker laagdrempelig en toegankelijk, en al jaren een regelrechte hit. Ik ga dit jaar voor de vijfde keer mee en ik heb er zin in. Mijn kleding gepast, schoenen loop ik in want we lopen elke dag toch wel 15 tot 20 kilometer, en ik mag met mijn team de tweede en vierde week doen.

Ik zal hier vast nog wel meer schrijven over de Trektocht de komende tijd, er is genoeg te melden dit jaar. Tot die tijd mag u het doen met de promo en een samenvatting uit 2003

Geen opmerkingen:

Een reactie posten