zaterdag 30 juni 2007

TT-loos

Dsc_2519 Ja TT loos, terwijl de vrouw met m'n broertje naar Ilse de Lange op het TT festival staat te luisteren typ ik dit stukje. Want ik mis nu de TT van Assen, het gaat volledig aan me voorbij omdat been kapot.



Het enige wat ik van mee krijg is het geraas van de motoren vanaf het circuit. Ik zap naar Eurosport en zie dat de kwalificatie is begonnen. De laatste jaren was ik er namens mijn baas, en heb zodoende de motorsport leren waarderen. Ach, F1 is meer mijn ding, maar daar gaat een collega al naar toe ;-). Echter, in september strijkt het Champcar circus hier neer, en ik heb me al ingelikt om er een weekje te draaien. Trouwens wel leuk om te zien dat Doornbos succes na succes oogst in die klasse, en dat die andere prutser geen deuk in een pakje boter rijdt, en zich laat piepelen door Sutil. Maar goed, morgen de race maar een keer op tv bekijken, met live geluid via de tuindeur. Chris Vermeulen uit Australie staat pole in de Moto GP. Gelijk goede reclame voor de gratis Rizla Racing Day op 12 augustus waar daar staat het Suzuki team van Chris op het programma.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten