woensdag 7 juli 2010

Vriend van de sterren...

Het is niet mijn gewoonte om met de sterren op de foto gaan. Meestal is er een professionele band tussen de ster en de cameraman. Soms een vriendschappelijke band, maar daar gaan nog wel eens wat draaidagen overheen.

Uit respect en professioneel oogpunt ga ik dus niet met ze op de foto als ik ze tegenkom. En ik mag inmiddels wel zeggen dat ik aardig wat helden ben tegengekomen de laatste 14 jaar. Zo ontmoette ik U2 backstage van de MTV Awards, stond bij samen met Robbie Williams te luisteren naar de soundcheck van Skunk Anansie, BBQ'de met de (ongeschminkte) heren van Rammstein en urineerde naast niemand minder dan Billy Ocean. Allemaal herinneringen die naast de andere in mijn geheugen staan gegrift.

Tot ik, op eigen verzoek, kon gaan draaien voor een repo over de grote opening van Plopsa indoor in Coevorden. Ik ben sinds 3,5 jaar papa en sinds 5 maanden nog een keer. In die functie heb ik vele nieuwe sterren leren kennen. Ondermeer de helden uit de Studio 100 stal. Groot was dan ook mijn enthousiasme toen ik wist dat deze helden in levende lijve bij de opening waren. Ik had me voorgenomen om die dag alle principes overboord te zetten, zodat onze Max 's avonds kon zien dat papa met K3, Piet Piraat en Plop op de foto stond. Mega Mindy was er ook, maar papa vind haar niet zo leuk, dus zij mag niet met mij op de plaat.

Nadat we de aankomst van onze kindervriendjes op de rode loper hadden gedraaid, was het tijd om in het speelparadijs te gaan filmen, maar eerst zouden we interviewtjes kunnen doen met de sterren. Stien Struis en Berend Brokkenpap van het piratenschip schoven in de interviewruimte hun rode wijn aan de kant om ons in hun rol te woord te staan. De grote vraag was zo gesteld, en even later stond Edwin met Piet en zijn maatjes op de foto. Ook met Kabouter Plop was het zo gepiept, de sympathieke kabouter verborg zijn pilsje (La Chouffe?) en poseerde trots met de cameraman. Toen was het de beurt aan mijn hoogtepuntje; de meisjes van K3.... Ook zij keken niet vreemd op van de vraag van de verlegen cameraman, het was tenslotte voor zijn zoontje, en vrolijk als ze zijn lachten ze samen met hem naar de camera..

Mijn missie was geslaagd en Max was trots, stiekum was ikzelf ook wel erg blij om ook mijn helden ontmoet te mogen hebben. Ik deel de herinnering graag met u...


941095557_6_VMpu

941095543_6_64YZ

941095532_6_vH3j
   



Geen opmerkingen:

Een reactie posten