donderdag 14 mei 2009

Bijna klaar..

Dat was een drukke periode zeg... Lekker bezig geweest op de zaak, met vorige week als hoogtepunt. Morgen nog 1 keer 'Heren in Kwestie' regisseren voor de zomerstop en dan tassen pakken en op naar Noogegen, met een hele goote boot, zoals onze Max het zo mooi kan zeggen. Tussen de bedrijven door moest de auto nog beter gemaakt worden want die besloot om 2 weken voor vertrek nog even ziek te worden, daar gaat weer een belangrijk aandeel van het vakantiebudget. Ook mijn paspoort bleek al 2 (!!) jaar verlopen te zijn. 'Ach, ik dénk dat hij vrijdag wel klaar is dus dat hoeft geen spoedje te zijn' meldde de aardige ambtenaar mij. Haar tweede en derde woord trokken me over de streep en met plezier betaal ik de 41 euri spoedkosten omdat ik dan tenminste niet aan haar inschattingsvermogen mijn complete vakantie hoef op te hangen.



Op de campings in Noorwegen hebben we draadloos internet dus ik zal de vruchten van mijn zo gewenste fototrip hier af en toe wel posten. Ook de tachtigjarige opa van mijn vriendin kan deze dan lezen, want op deze leeftijd waagt hij zich aan de laptop, en heb ik vandaag Skype bij hem geinstalleerd. 'Hoe kan't hé?'  was het laatste wat ik van hem hoorde toen ik na de test de verbinding verbrak. Ik hoop hem en zijn verbijsterde vrouw volgende week ook weer even via de webcam te kunnen zien.



3 opmerkingen:

  1. Ga je lekker genieten van je vakantie kerel? je hebt het ongetwijfeld verdiend. Voor mij duurt het nog een aantal weken (13 juli). En ach, "oudjes" en computers :-) Als je ze vraagt "wat staat er op je bureaublad" antwoorden ze meestal: "een kop koffie en wat papier".
    Nog even een klein raadseltje: Waarom hebben een aantal vrouwen een mooie schelp aan de binnenkant van hun dijen getatoeeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen