vrijdag 15 februari 2008

Zie hier..

P10105991



..de Heren in Kwestie in actie. Samen met onze Miriam voltooien ze de audiomontage voor de leader van morgen. Ingesproken door Klaas Samplonius, radiolegende en huidig hoofdredacteur van de zaak, vormt de leader een belangrijk deel van dit nieuwe programma. In de leader worden alle gasten aan tafel even voorgesteld, en krijgt de kijker een idee van de samenstelling van 'de tafel', zodoende hopen we dat het aantrekkelijk genoeg blijkt om de volle aandacht van diezelfde kijker te verdienen. Peter en Henk, de heren in kwestie, doen dit programma met volle inzet. Zij verwachten, net als ik, dat HIK kan groeien tot een vertrouwde stamtafel op de vrijdagavond. Iedere week word het een beetje beter, om dit onbedoeld te vieren is er af en toe een naborrel in een lokale taverne. Vorige week ben ik daar de hele zaterdag nog ziek van geweest. 'Je wordt oud papa' zijn de eerste woordjes van onze kleine jongen. Maar papa doet nu ook nog even mee in De Jongeheren, een kort intermezzo tijdens Heren in Kwestie. Nog voor de cameradoorloop nemen we een poppenkast op, 2 handpoppen nemen op eigenwijze de week door. Ik doe sinds kort door omstandigheden 1 van die 2 poppen, en ben blij dat de vuiligheid slechts door mijn hand en niet door mijn mond gezegd hoeft te worden. Binnenkort een exclusief kijkje achter de poppenkast op deze plaats.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten